top of page
Writer's pictureCoach Fadzil

Masa Terbaik Untuk Mula Menyimpan EMAS QM

Updated: Aug 3, 2022



Disaat ini semua data ekonomi menunjukkan yang Ekonomi US sedang berada di pintu 'Recession' atau kemelesetan ekonomi. Dua data penting untuk memahami situasi ekonomi USA.


Pertama, kadar Inflasi yang tinggi yang direkodkan meningkat sehingga 9.1% yang merupakan kadar inflasi US yang tertinggi semenjak dari November 1981! Federal Reserve sudahpun meningkatkan kadar faedah bagi mengawal kadar inflasi.


Kedua, secara teknikalnya 'recession' berlaku apabila GDP (nilai barangan dan servis yang dikeluarkan dalam tempoh tertentu) jatuh berturut-turut dalam tempoh dua suku. Kita melihat GDP jatuh sebanyak 1.6% ada Suku Pertama dan 0.9% pada Suku Kedua.

Walaupun semua data menunjukkan 'recession' tetapi di US ianya masih belum rasmi. Ini sebenarnya informasi yang sangat baik jika kita mengetahui apakah yang biasanya berlaku apabila ekonomi US berada didalam 'recession'!


Apabila US berada dalam recession, harga GOLD akan menaik! Ditambah pula dengan negara BRICS yang sedang merancang untuk melancarkan matawang baru dunia berkemungkinan besar akan menurunkan lagi kadar US Dollar dan meningkatkan nilai EMAS!


Ayuh bermula sekarang! Sertai Team EMAS Coach Fadzil!

Jom bersama Team Emas Coach Fadzil!

Buka akaun percuma Quantum Metal dengan mudah! click https://bit.ly/CFGold_CoachFadzil2 Apabila anda sudah membeli minima RM 10 untuk produk GSA (Gold Storage Account) wa https://bit.ly/WA_CoachFadzil anda sudah menjadi ahli Team Emas Coach Fadzil dibawah Agensi CFGOLD! Anda akan mendapat : 1. Tempat di dalam Facebook Group bimbingan Personal dari Team Coach Fadzil dan Coah Fadzil sendiri 2. Anda akan Dididik, Dibimbing dan Dibantu untuk membina pelan mencapai 10 KG Emas Anda tidak kira dimana Anda bermula! 3. Anda akan mendapat ‘market update’ dan tips-tips kewangan secara percuma! 4. Anda akan memperolehi copywritings, content marketing dan strategi yang pelbagai jika Anda berminat ingin menjadi ‘Business Partner’ Quantum Metal. 5. Anda juga boleh hadir ke sesi bimbingan Face to Face secara PERCUMA!

Kesemuanya bermula dengan hanya mendaftar secara online sahaja!

Anda tidak perlu membayar kepada mana-mana akaun personal! Setiap transaksi hanyalah terus kepada Quantum Metal sahaja yang merupakan pembekal Emas kepada pelbagai Bank ternama Negara! Klik sini untuk join Team EMAS Coach Fadzil https://t.me/JuniorCFGold Klik sini untuk mendapatkan account PERCUMA Quantum Metal! https://bit.ly/CFGold_CoachFadzil2 Yang Mencintai ANDA! Coach Fadzil Pengasas Kumpulan Malakat & Brainy Bunch #CoachFadzil #TeamEmasCoachFadzil #CFGOLD #QuantumMetal

ps: Beli Emas dengan QM, modal kecik mampu beli EMAS yang banyak menggunakan fasiliti.

Modal RM 50 boleh beli Emas bernilai RM 333 Modal RM 100 boleh beli Emas bernilai RM 667 Modal RM 150 boleh beli Emas bernilai RM 1,000

53 views0 comments

Comments


bottom of page